Három termék, három arany, három különdíj. Páratlan sikert ért el az Árpád Pálinka Manufaktúra az USA Spirits Ratings versenyen.
Tarolta a magyar pálinka
Kiemelkedő minőség, kiváló ár-érték arány és szemet gyönyörködtető csomagolás – ezek voltak a legfontosabb bírálati kritériumok az USA Spirits Ratings nemzetközi szeszesital versenyen. A megmérettetésre 40 országból érkeztek nevezések, az Év Lepárlója (Distillery of the Year) díjat mégis egy magyar családi pálinkafőzde, az Árpád Pálinka Manufaktúra nyerte el.
Ráadásul mindhárom nevezett termékük aranyérmet érdemelt.
A „Best Spirit by Package” (Legjobb csomagolású szeszesital), valamint a „Fruits Spirits of the Year” (Az év gyümölcspárlata) díjakat is
a magyar családi vállalkozás hozta el.
Az Árpád Pálinka Manufaktúra három különleges itallal indult az USA Spirits Ratings-en, a termékek pedig nem csupán aranyérmet, de a szakmai zsűri külön elismerését is kiérdemelték, és a Manufaktúra lett az „Év Lepárlója”. A Classic Gin 95 ponttal lett aranyérmes.
A Paprika Gin 94 pontot szerezve szintén aranyérmet nyert, emellett megkapta a legjobb csomagolású szeszesitalnak járó címet is. Az Árpád Prémium Gyömbér Párlat pedig 90 pontot szerezve kapott arany minősítést, bezsebelve az év gyümölcspárlatának járó elismerést is.
Az USA Spirits Ratings az egyik legrangosabb verseny a világon
Az USA Spirits Ratings egy meghatározó verseny a szeszesitalok világában, amit a több, mint 800 nevezett termék a világ 40 országából is jól mutat.
A megmérettetés célja, hogy valóban kereskedelmi és fogyasztó központú értékelést végezzenek. Tehát olyan márkákat emeljenek ki,
akik nem csak minőségiek, de valódi értéket is közvetítenek a vásárlók felé.
A bírák az iparág vezető szakértői: kis- és nagykereskedelmi hálózatok szakmai vezetői, fine-dining éttermek és a gasztronómia szakemberei a világ minden tájáról. A pontozás pedig szigorú, három területen (minőség, ár-érték arány és csomagolás) is meg kell felelni a magas elvárásoknak.
Világépő, fotók: Árpád Pálinka Manufaktúra